از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت:

اعطای مجوز آموزش‌های الکترونیک به شرکت هواپیمایی کیش

شرکت هواپیمایی کیش در راستای بهره‌گیری از سیستم‌های نوین برای آموزش الکترونیک و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، موفق به دریافت مجوز آموزش‌های الکترونیک از سازمان هواپیمایی کشوری شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، شرکت هواپیمایی کیش با درخواست مجوز آموزش الکترونیک عملیات از طریق  E–Learning از سازمان هواپیمایی کشوری، پس از بررسی‌های صورت گرفته درخصوص زیرساختی و عملیاتی واحدهای آموزشی کیش‌ایر، بر‌اساس نظام‌نامه‌ها، مجوز آموزش الکترونیکی یا E–Learning برای شرکت هواپیمایی کیش صادر شد.

همچنین شرکت هواپیمایی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافرین و ساکنین جزیره کیش، در حال بررسی و بهره‌گیری از روش‌ها و سیستم‌های نوین آموزشی، عملیاتی، بازرگانی و… مطابق با آخرین استاندارهای روز دنیا است.

گفتنی است، شرکت هواپیمایی کیش در سال‌۱۳۷۰ تاسیس شد. این شرکت پس از ثبت و دریافت مجوزهای قانونی، به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش و در قالب یک شرکت سهامی خاص، فعالیت خود را از خردادماه همان سال با دو فروند هواپیمای اجاره‌ای آغاز کرد.

کیش ایر، دارای ۷فروند هواپیمای بوئینگ‌MD و ۲فروند هواپیمای فوکر‌۱۰۰ و ۲فروند ایرباسA321 است و با تمام خصوصیات و استانداردهای لازم بین‌المللی، یکی از شرکت‌های عضو‌IATA  (یاتا) و نخستین شرکت داخلی دارنده گواهینامه‌IOSA (آیوسا) است.