در نهمین روز از دهه فجر و با حضور مرتضی بانک انجام شد:

افتتاح خط تولید آب آشامیدنی بسته‌بندی شده شرکت «تولید آب و برق قشم مپنا»

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فاز نخست خط تولید شرکت «تولید آب و برق قشم مپنا» را در نهمین روز از فجر پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح کرد.

به گزارش اخبار آزاد قشم، خط تولید آب آشامیدنی بسته‌بندی‌شده شرکت «تولید آب و برق قشم مپنا» با سرمایه‌گذاری در دو بخش ارزی و ریالی (۱.۷میلیون یورو و ۲۵۰میلیارد ریال) در فاز نخست خود، ظرفیت تولید ۱۰هزار بطری در ساعت را دارد.

این شرکت آب آشامیدنی را در دو حجم ۰.۵ و ۱.۵لیتری با برند «مانگرو» تولید و در بازار هدف اولیه خود در جزیره قشم و بندرعباس عرضه و در بازار ثانویه خود به داخل و خارج کشور صادر خواهد کرد.

شرکت «تولید آب و برق قشم مپنا» با راه‌اندازی این خط تولید برای ۴۵نیروی بومی اشتغال‌زایی کرده و نیاز جزیره را به آب آشامیدنی بسته‌بندی‌ شده در ایام تعطیلات و زمان حضور گردشگران تامین خواهد کرد.

شرکت در مراسم افتتاح ۴طرح تولیدی، ۳طرح گردشگری و تفریحی، ۸طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهت بازدید از پروژه‌های دهه مبارک فجر منطقه آزاد قشم، صبح روز یکشنبه (‌۲۰بهمن‌ماه) با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این منطقه آزاد شد.