افتتاح شهرک خودرویی آبادان در منطقه آزاد اروند

شهرک خودرویی آبادان با حضور استاندار خوزستان، مدیر عامل و جمعی از مسئولین سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح شد. به گزارش مناطق آزاد ، استاندار خوزستان صبح امروز در آیین بهره برداری این شهرک گفت : منطقه آزاد اروند یکی از فعال‌ترین مناطق در حوزه عمران و اشتغال است و فعالیت‌ها در این منطقه نشان […]

شهرک خودرویی آبادان با حضور استاندار خوزستان، مدیر عامل و جمعی از مسئولین سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

به گزارش مناطق آزاد ، استاندار خوزستان صبح امروز در آیین بهره برداری این شهرک گفت : منطقه آزاد اروند یکی از فعال‌ترین مناطق در حوزه عمران و اشتغال است و فعالیت‌ها در این منطقه نشان می‌دهد که مسیر درستی پیش‌گرفته شده است.

غلامرضا شریعتی افزود : تا جای ممکن باید سعی کنیم بروکراسی‌های اداری را به حداقل برسانیم تا سرمایه‌گذار از کار خود دلسرد نشود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما ایجاد احساس امنیت در سرمایه‌گذاران است و کلیه ارگان‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های استان برای توسعه و گسترش سرمایه‌گذاری، توزیع عادلانه ثروت و اشتغال‌زایی تلاش می‌کنند.

شریعتی نسبت اشتغال استان در سال ۹۶ نسبت به ۹۵ را دارای روند مناسب‌تری دانست و گفت : میزان بیکاری در جوانان نسبت به ۹۵ کاهش پیداکرده هرچند همچنان عدد بالایی است.

استاندار خوزستان در پایان خاطر نشان کرد : در رتبه اشتغال از رتبه ۲۲ به ۱۹ رسیدیم و شاهد سه پله ارتقا بودیم. پتانسیل‌های خدادادی خوزستان زیاد است و باید تلاش کنیم موانع را کم کنیم.

شهرک خودرویی آبادان با مساحت ۴۵ هزار مترمربع و اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال توسط گروه ساختمانی عبدالباقی به بهره برداری رسید.