افتتاح نمایشگاه موقت صنایع‌دستی و غذاهای سنتی شهرستان قشم

بازارچه‌ای رنگین از هنر دست بانوان قشمی گزارش: معصومه مشار همزمان با ماه مبارک رمضان بازارچه و نمایشگاه موقت صنایع دستی و غذاهای سنتی با حضور فرماندار شهرستان قشم افتتاح شد. به گزارش مناطق آزاد، علیرضا نصری با اشاره به هدف افتتاح نمایشگاه و بازارچه موقت ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این نمایشگاه در […]

بازارچهای رنگین از هنر دست بانوان قشمی

گزارش: معصومه مشار

همزمان با ماه مبارک رمضان بازارچه و نمایشگاه موقت صنایع دستی و غذاهای سنتی با حضور فرماندار شهرستان قشم افتتاح شد.

به گزارش مناطق آزاد، علیرضا نصری با اشاره به هدف افتتاح نمایشگاه و بازارچه موقت ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، در جهت توسعه و رونق کالای ایرانی و معرفی توانمندی و ظرفیت بانوان شهرستان قشم دایر شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در تلاش است تا با معرفی توانمندی‌های صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و تعاونی‌ها، حمایت از تولیدات، معرفی محصولات و بازاریابی، فرهنگ و سنت بومی شهرستان قشم را گسترش داده و به توسعه اقتصاد پایدار در این شهرستان کمک کند.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: نمایشگاه و بازارچه موقت ویژه ماه مبارک رمضان شامل حدود ۳۰غرفه در دو بخش صنایع‌دستی و غذاهای سنتی محصول خلاقیت، ابتکار و نوآوری بانوان قشم می‌باشد که آماده بازدید و پذیرایی از علاقه‌مندان می‌باشد.

نصری به حضور فعال بانوان کارآفرین برتر کشور در این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: بسیاری از محصولات ارائه شده توسط این بانوان افتخارآفرین می‌تواند به یک برند تجاری تبدیل شده و در بازارهای کشور و جهان مورد استفاده قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امید است با استقبال بازدیدکنندگان و کمک خیرین، این نمایشگاه موقت به یک بازارچه و نمایشگاه دائمی تبدیل شده و در ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان شهرستان قشم نقشی ارزنده ایفا کند.

شایان ذکر است، نمایشگاه و بازارچه موقت ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری حوزه معاونت اقتصادی فرمانداری، جهاد کشاورزی، اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیریت مجتمع تجاری الماس در سی‌ام اردیبهشت‌ماه‌۹۷ مقارن با چهارمین روز از رمضان الکریم افتتاح شد و تا پایان این ماه مبارک همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در مجتمع تجاری الماس شهر قشم آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.