با حضور مشاور رئیس‌جمهور انجام شد:

افتتاح کمپ پارک ساحلی مهتاب قشم با اعتبار ۱۰۰میلیارد ریالی

با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کمپ پارک ساحلی مهتاب واقع در روستای ریگو جزیره قشم با اعتبار 100میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: در جهت افزایش کمپ پارک‌های جزیره قشم و توزیع متوازن گردشگران در سطح جزیره، کمپ پارک ساحلی مهتاب در روستای ریگو به بهره‌برداری رسید.

محرم بهاروند اضافه کرد: عملیات عمرانی این کمپ پارک در نیمه دوم سال‌۹۶ آغاز شد و در فاز به مساحت ۳۱هزار مترمربع و ۳۲هزار مترمربع طراحی شده است.

وی افزود: پارک ساحلی مهتاب در روستای ریگو با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال با در نظر گرفتن امکاناتی مانند فضای نمایشگاهی و سالن روباز آمفی تئاتر، کمپ پارکی متفاوت در سطح جزیره است.

بهاروند گفت: در این کمپ پارک، فضایی به وسعت ۱۲۰مترمربع به غرفه‌های نمایشگاهی اختصاص یافته تا جلوه‌ای از جذابیت‌های زیست‌بوم و هنرهای محلی جزیره قشم در آن به نمایش گذاشته شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، در کمپ پارک ساحلی مهتاب واقع در روستای ریگو، ۹۰۰مترمربع فضای مفید به آمفی تئاتر روبازی با ظرفیت ۳۰۰نفر اختصاص یافته که می‌تواند محلی شاد برای قشموندان و گردشگران با برپایی موسیقی بومی-‌محلی و نمایش‌های آیینی ایجاد کند.