مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:

افزایش تولیدات و صادرات، رویکرد منطقه آزاد اروند است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند رویکرد این منطقه را صادرات‌محور دانست و گفت: در حوزه اقتصادی، تولید و صادرات در اولویت ما بوده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی در آیین‌بهره برداری از شرکت توس الکتریک باتیس با اشاره به صادرات بیش از یک میلیون دلاری اروند در سال گذشته افزود: رقم قابل توجهی از این میزان از صادرات مربوط به تولیدات خود منطقه بوده است‌.

وی خاطرنشان کرد: تصور واردات‌محور بودن مناطق آزاد خصوصا در مورد اروند صادق نیست و این منطقه رویکرد افزایش تولیدات و صادرات را دنبال می‌کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری و ۲۰راهبرد تدوین شده در منطقه آزاد اروند، در همین راستا گفت: اولین پروژه از ۱۰طرح صنعتی و تولیدی جهش تولید در سرزمین فتح به بهره‌برداری رسید که عمده این تولیدات صادراتی بوده است و اشتغال و ارزآوری خوبی را برای منطقه فراهم خواهد کرد.

گفتنی است، هر هفته افتتاح و بهره‌برداری از یک پروژه صنعتی و تولیدی تحت عنوان «جهش تولید در سرزمین فتح» به منظور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، در منطقه آزاد اروند انجام خواهد گرفت.