در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) انجام شد:

امضاء قرارداد همکاری میان قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و سازمان منطقه آزاد ارس

قرارگاه سازندگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و سازمان منطقه آزاد ارس قرارداد همکاری درخصوص توسعه زیرساخت‌های عمرانی این منطقه را به امضاء رساندند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در نشستی با حضور محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)‌، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس‌، قرارداد همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد ارس و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امضاء شد.

طبق این قرارداد، قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) متعهد به همکاری با سازمان منطقه آزاد ارس در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه آزاد ارس شده و تکمیل ‌عملیات اجرایی هفت پروژه مهم و بزرگ ارس به این قرارگاه واگذار شد .

بر‌اساس بررسی و توافقات انجام شده، مقرر است عملیات اجرایی این هفت پروژه با اعتبار بالغ‌بر ۶۵۰میلیارد تومان به قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) واگذار و ظرف مدت ۳۰ماه به بهره‌برداری برسد.

محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم امضای این قرارداد گفت‌: تکمیل مسیر جلفا-‌مرند قطعات حدفاصل کیلومتر ۱۶ تا ۲۲٫۶۰۰ و ۳۰ تا حدود‌۳۴، شریان اصلی ایواوغلی-گردیان از کیلومتر ۶٫۳۰۰ تا ۱۴٫۱۰۰، فرهنگسرای ارس و آماده‌سازی بخشی از اراضی ۲۲۰هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو، هفت پروژه اجرایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) می‌باشند که انتظار داریم قرارگاه در اجرای این پروژه‌ها جدیت و سرعت لازم را داشته باشند.

‌در ادامه این نشست، معصومه پاشایی‌بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از ظرفیت عمرانی بالایی برخوردار است، تاکید کرد: مهم‌ترین خواسته و انتظاری که مردم و ما از قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) داریم، این است که تکمیل جاده مرند-جلفا به سرعت انجام و در راس هفت پروژه قرار گیرد.