امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار

طرح منطقه ویژه علم و فن‌آوری در منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود   امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار برای ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری مکران در منطقه ازاد چابهار صورت گرفت. به گزارش مناطق آزاد، این تفاهم نامه، […]

طرح منطقه ویژه علم و فن‌آوری در منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود

 

امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار برای ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری مکران در منطقه ازاد چابهار صورت گرفت.

به گزارش مناطق آزاد، این تفاهم نامه، امروز ٢۴ اردیبهشت ماه ١٣٩٧ در جلسه ای که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه ازاد چابهار برگزار و به امضا رسید.

عبدالرحیم کردی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه منطقه ویژه علم و فن‌آوری سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان سیستان و بلوچستان علی الخصوص چابهار اظهار داشت: منطقه ازاد چابهار دارای ظرفیت های مختلفی است که پیدایش منطقه ویژه علم و فناوری را زمینه سازی کرده است.

وی در این خصوص گفت: مذاکرات صورت گرفته بین دانشگاه بین المللی چابهار، دانشگاه نیزوا در عمان، پارک نواوری مسقط، صندوق فناوری عمان برای ایجاد مرکز مشترک توسعه فناوری نیز انجام شده است.