مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد:

امنیت قشم برگرفته از مردم مومن و انقلابی جزیره است

رئیس هیات ‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جزیره قشم جزو امن‌ترین شهرستان‌های کشور در نوار جنوبی است و این امنیت برگرفته از مردم انقلابی و مومن قشم می‌باشد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در دیدار با سرهنگ مهراب کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان قشم اظهار کرد: امنیت ایران اسلامی ناشی از الگوی مردم‌سالاری دینی می‌باشد که برای اولین بار در جهان توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه شده و این امنیت خدشه‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: امروز شرایط واقعی کشور با چیزی که در فضای مجازی بیگانگان به تصویر کشیده می‌شود، متفاوت است و امپراطوری رسانه‌ای دروغ غرب با تمام توان علیه ایران مشغول به‌کار است؛ اما با این وجود می‌بینیم که با همه این هجمه‌ها، تنها تعداد اندکی از افراد مغرض یا فریب‌خورده اسیر این جریانات شده‌اند.

به گفته فتح‌الهی؛ پاسداری از عفاف و کیان خانواده در دل مردم مومن جزیره قشم قرار دارد و شاهد بودیم که در اتفاقات اخیر، مردم جزیره با جریان‌های معاند همسو نشدند.

رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن ابراز امیدواری درخصوص توفیق فرمانده انتظامی شهرستان در خدمت به نظام و مردم جزیره خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم آماده ایجاد هرگونه تعامل و هم‌افزایی با نیروی انتظامی در جهت رشد و اعتلای جزیره می‌باشد.

همچنین، فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در این جلسه اظهار داشت: رویکرد نیروی انتظامی استفاده از ظرفیت مردمی برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور می‌باشد و این موضوع با همکاری مردم در جزیره قشم به خوبی محقق شده است.

سرهنگ مهراب کاظمی، تلاش برای جلب رضایت اجتماعی و پیشگیری از جولان مغرضان و معاندان را جزو دیگر رویکردهای نیروی انتظامی برشمرد.