انتخاب پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه شهاب قشم به عنوان پژوهش‌سرای برتر استانی

رئیس آموزش و پرورش منطقه شهاب از انتخاب پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه شهاب قشم به عنوان پژوهش‌سرای برتر در سطح استان خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدمسلم دریانورد با اعلام این خبر گفت: پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه شهاب قشم در ارزیابی سالانه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با کسب رتبه عالی به عنوان […]

رئیس آموزش و پرورش منطقه شهاب از انتخاب پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه شهاب قشم به عنوان پژوهش‌سرای برتر در سطح استان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدمسلم دریانورد با اعلام این خبر گفت: پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه شهاب قشم در ارزیابی سالانه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با کسب رتبه عالی به عنوان پژوهش‌سرای برتر استان معرفی و از ایمان رحیمی مدیر پژوهش‌سرا تقدیر شد.

دریانورد افزود: این پژوهش‌سرا با کمک و همدلی مسئولین استانی، سازمان منطقه آزاد قشم و خیرین توانسته با مجهز شدن به امکانات آزمایشگاه و کارگاه رایانه مکانی مناسب برای پرورش و بروز استعدادهای دانش‌آموزان این منطقه باشد.

به گفته وی، این مرکز به عنوان یکی از مراکز پژوهشی به ویژه درحوزه الکترونیک، رباتیک و سازه‌های ماکارونی توانسته است گام‌های موثری را در استعدادیابی و هدایت دانش‌آموزان مستعد بردارد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه شهاب افزود: این پژوهش‌سرا در برنامه‌ای مستمر در طول سال تحصیلی، به صورت هفتگی برای دانش‌آموزان چندین کارگاه پژوهشی-‌تحقیقاتی برگزار می‌کند.

گفتنی است، ریاست هیات امنای پژوهش‌سرای خوارزمی منطقه شهاب برعهده حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است.

شایان ذکر است، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، مرکزی است که به منظور گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش دانش‌آموزی تاسیس شده و با فراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم، به هدایت استعدادها و رشد خلاقیت دانش‌آموزان می‌پردازد.