طی حکمی از مشاور رئیس‌جمهور صورت پذیرفت:

انتصاب «امیر مقدم» به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد چابهار

طی حکمی از سوی مشاور رئیس‌جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، «امیر مقدم» به عنوان « سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری-‌صنعتي چابهار» منصوب شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، «سعید محمد» در این حکم آورده است:‌

جناب آقای امیر مقدم

به استناد ماده‌(۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و با توجه به تصویب‌نامه شماره‌۵۷۴۱۹/ت۶۰۰۵۶ک مورخ‌۱۴۰۱/۰۴/۰۸ کمیسیون موضوع اصل‌۱۳۸ قانون اساسی، نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری-‌صنعتی چابهار» منصوب می‌شوید.

با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی‌بر نامگذاری سال جاری به‌نام سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌‌آفرین»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن اهتمام در راستای رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع به‌منظور گسترش و تسهیل تولید با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، با اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره زمینه تحقق اهداف مورد‌نظر را در منطقه فراهم آورید.

توفیق روزافزونتان را در انجام وظایف محوله با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است؛ «امیر مقدم» دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است.

وی، با بیش از ۲۵سال سابقه فعالیت عمرانی، عضو هیات مدیره و معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تکاپوی آب و برق کشور، رئیس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور مترا و مدیرکل قراردادهای بین‌المللی چندین شرکت اقتصادی را در کارنامه کاری خود دارد‌‌.