انتصاب سرپرست مدیریت امور اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده

در حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، زهرا فرشته حسین‌زاده سلجوقی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور اجتماعی و سلامت و مشاور مدیر عامل این سازمان در امور بانوان و خانواده منصوب شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمید‌رضا مومنی در حکم زهرا فرشته حسین‌زاده سلجوقی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور اجتماعی و سلامت تاکید کرده  است:

نظر به سوابق، تجربیات و تعهد سرکار عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می‌شوید.

وی در ادامه برای زهرا فرشته حسین‌زاده سلجوقی اظهار امیدواری کرده است که با اتکال به الطاف الهی و مساعدت سایر همکاران و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی موفق و موید باشند.

همچنین در حکم وی به عنوان مشاور مدیرعامل این سازمان در امور بانوان و خانواده آمده است:

تحقق اهداف عالی دولت تدبیر و امید در ابعاد اجتماعی و اقتصادی، بدون در نظر داشتن نقش زنان، ناممکن است.

توانمند‌سازی نیز از‌جمله مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم می‌باشد و بانوان از بزرگترین گروه‌های هدف این سیاست به شمار می‌آیند. تقویت عدالت جنسیتی، ارتقای توانمندسازی برای شکوفایی فردی، تحکیم بنیان خانواده و ایفای نقش اجتماعی فعال نیازمند ارائه ایده‌های خلاق و طراحی برنامه‌های مناسب است.

مومنی در بخش پایانی حکم زهرا فرشته حسن‌زاده سلجوقی آورده است:

امیدوارم خدمتگذاری سرکار عالی توام با موفقیت، ارتقاء سطح تدبیر در سیاست‌ها، برنامه‌ها و توانمندسازی‌ها و همچنین بهره‌گیری از توانایی‌ها و ایجاد امیدهای بیشتر بانوان منطقه همراه باشد.