مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد:

اهتمام ویژه بر توازن توسعه خصوصا در بخش فرهنگی منطقه آزاد کیش

طبق دستور مهدی کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان نسبت به تهیه فهرست جامعی از مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اولویت‌بندی هزینه‌ها با هدف مرتفع شدن مشکلات موجود در جزیره کیش اقدام خواهد کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست صمیمانه با امام‌جمعه کیش، ائمه جماعات، هیات امنای مساجد که در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، گفت: باید در تمام حوزه‌ها بر توازن توسعه به‌ویژه در بخش فرهنگی با رویکرد علمی توجه ویژه شود.

مهدی کشاورز اظهار داشت: با هم‌افزایی و همکاری خیرین و سرمایه‌گذاران ظرف سه‌سال آینده تمام مشکلات مربوط به مساجد کیش با اولویت‌بندی هزینه‌ها در حوزه‌های مختلف مرتفع می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این امر مهم با بهره‌گیری از ظرفیت نهاد امام‌جمعه، منابع انسانی، ساختاری و… قابل حل می‌باشد و حمایت‌های لازم در جهت رفع آنها انجام خواهد شد.

همچنین، امام‌جمعه کیش در این نشست با اشاره به برگزاری نشست‌هایی با محوریت بررسی و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات موجود را نشان از اهتمام ویژه مسئولان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به مسائل فرهنگی در این منطقه عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز در رابطه با اجرای برنامه‌های مفید و حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد افزود: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و ایفای نقش مهم مجموعه‌های فرهنگی حوزه نهاد امام‌جمعه می‌توانیم شاهد اتفاقات مسرت‌بخشی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

در ادامه، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان درخصوص توجه به فعالیت‌های مختلف در مساجد کیش تصریح کرد: تابستان امسال در مساجد کیش کلاس‌هایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار گردید.

یاسر شاه‌پیری در این نشست اظهار داشت: ضمن بهسازی مساجد و اتمام مصلی کیش، ساخت مساجد نیمه‌کاره نیز در دستورکار قرار گرفته است.