دکتر آهنگران در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

ایجاد سامانه جامع فعالیت‌های اقتصادی با هدف شفاف‌سازی فعالیت‌های کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بر مکانیزه کردن فعالیت‌ها در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تسریع فرآیند پاسخگویی تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، طی مراسمی، جعفر آهنگران با اعطای حکمی معراج نادری فصیح را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش معرفی و از زحمات داریوش سلیمی تقدیر به عمل آورد.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعات مردمی و درخواست‌ها به فعالیت‌های معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان مرتبط است، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش در استفاده از اتوماسیون اداری درکشور پیشرو بوده و اینک نیز مکانیزه کردن فعالیت‌ها در بخش اقتصادی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید به سرعت اجرایی شود.

آهنگران، ایجاد سامانه جامع فعالیت‌های اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش را یک مطالبه مردمی دانست و تسریع فرآیند پاسخگویی، کاهش مراجعات مردمی، شفاف‌سازی فعالیت‌ها و تحقق طرح سازمان شیشه‌ای و همچنین افزایش قدرت نظارتی در جهت سنجش عملکرد را مهم‌ترین مزایای مکانیزه کردن کامل فعالیت‌ها در بخش اقتصادی سازمان عنوان کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان با اشاره به توانمندی و آشنایی سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با ظرفیت‌های جزیره کیش، ابراز امیدواری کرد تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام با سرعت و دقت زیاد در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری پیگیری شده و به سرانجام برسد.

همچنین، داریوش سلیمی معاون پیشین اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ‌با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران‌، مهم‌ترین اصل مدنظر وی بوده است، گفت: تنها درصد کمی از درخواست‌های مردمی خارج از چارچوب قانونی است و بخش زیادی از تقاضای مراجعان را می‌توان در چارچوب قانون با سرعت پاسخ گفت که این امر مهم‌ترین مطالبه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است.

در ادامه، سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه سهولت در فرآیندها و شفافیت، سرلوحه فعالیت‌های این معاونت خواهد بود، اظهار داشت‌: با کمک همکاران پرتلاش معاونت اقتصادی در جهت مشتری‌مداری، قانون‌مداری و تحقق شعار «کیش برای همه» حرکت خواهیم کرد.

معراج نادری فصیح تاکید کرد: با سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات‌، کوتاه کردن فرآیندها و دقت نظر در تمامی بخش‌ها، برای کمک به تولید‌، پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و مانع‌زدایی‌ها تلاش خواهیم نمود.