با حضور مرتضی بانک و حمیدرضا مومنی انجام شد:

بازدید از پروژه پالایشگاه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به اتفاق رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از پروژه پالایشگاه نفت خام فوق سنگین جهت تولید قیر شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم بازدید و با دست اندرکاران این پروژه گفت و گو کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی بانک با حضور در محل این پروژه، اشتغال بیش از یک هزار و ۱۰۰نفر را در این پروژه دلیلی بر اشتغال‌زا بودن پروژه‌های نفتی دانست و گفت: با آغاز بهره‌برداری از این پروژه نیز افزون بر ۲۵۰نفر به صورت ثابت در این پروژه مشغول کار می‌شوند که به طورمحسوس در افزایش نرخ اشتغال در جزیره قشم تاثیرگذار خواهد بود.

مشاور رئیس‌جمهور با تقدیر از مدیران و کارکنان این پروژه که تاکنون ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، سرمایه‌گذاری ۱۳۳میلیون یورویی بخش خصوصی را در این پروژه مایه مباهات خواند و از همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی با دولت نیز تقدیر نمود.

گفتنی است، پروژه پالایشگاه نفت خام فوق سنگین جهت تولید قیر شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم، با ظرفیت تولید روزانه ۳۵هزار بشکه قیر توسط شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از سال‌۱۳۹۲شروع شده است.

گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و هیات همراه، صبح چهارشنبه (۱۲شهریورماه) برای شرکت در آیین‌های بهره‌برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم شد و از سوی حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.