بازدید اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد از پروژه‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی

در ادامه سفر اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد انزلی، اعضای این کارگروه از پروژه‌های گردشگری درحال ساخت منطقه بازدید نمودند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، بازدید از پروژه تجاری، تفریحی و فرهنگی آرش‌مال نخستین بازدید اعضای کارگروه بود.

این طرح سرمایه‌گذاری تجاری، تفریحی و فرهنگی در ۶طبقه به مساحت ۲۵هزار مترمربع بنا شده است و دارای ۱۷۴واحد تجاری، یک سالن کنسرت استاندارد به ظرفیت ۱۱۰۰نفر و چهار سالن سینمایی‌vip، فود کورت، رستوران، مرکز آرامش، شهربازی کودکان و واحدهای تجاری و خدماتی ویژه است که به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی برادران آرش و امین تقی‌پور دهکاء در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی درحال تکمیل است.

در جریان بازدید از این پروژه، مدیر طرح گزارشی از روند تکمیل این پروژه فرهنگی و گردشگری ارائه داد.

در ادامه، بازدید از پروژه مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی در برنامه بود. این پروژه بزرگترین مجموعه تفریحی آبی شمال کشور بوده که با سرمایه‌گذاری ۴۳۰۰میلیارد ریالی بخش خصوصی داخلی همراه با سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و رعایت استانداردها و شاخص‌های بین‌المللی در فضایی به مساحت ۷هزار متر مربع و با زیربنای بیش از ۲۳۰۰۰مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

سومین پروژه بازدید نیز پروژه هتل ۵ستاره منطقه آزاد انزلی بود‌. این هتل در زمینی به مساحت ۷۰۰۰متر درحال ساخت بوده و این طرح از شمال دید کامل به دریا و نوار ساحلی و مارینا و در مجاورت پارک آبی قرار گرفته است.

پایان‌بخش این برنامه نیز، بازدید از مجتمع تفریحی ورزشی پردیس بود. مجتمع پردیس که روزهای پایانی تکمیل پروژه را سپری می‌کند، با زیربنای حدود ۱۷هزار مترمربع، شامل کاربری‌های تفریحی، گردشگری و ورزشی است.

در این مجتمع سالن‌های استخر، سونا و جکوزی و سالن‌های ورزشی شامل سالن ورزش‌های والیبال، فوتسال، بسکتبال، اسکواش، بدمینتون و مرکز کلینیک درمانی و بهداشتی تعبیه شده است.