به مناسبت گرامیداشت روز معلم صورت پذیرفت:

بازدید سرزده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مدارس جزیره کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید سرزده از مدارس کیش، با اهداء شاخه گل از فرهنگیان زحمتکش این منطقه به مناسبت فرا رسیدن روز معلم تجلیل کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مهدی کشاورز در بازدید از مدارس کیش به منظور تجلیل از فرهنگیان زحمتکش این منطقه، بر ایجاد تحول در حوزه آموزشی جزیره کیش اشاره کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به مسئولیت‌های محوله در چارچوب قوانین، تلاش می‌کند مشکلات فرهنگیان را مرتفع نماید.

به گفته وی؛ دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت کشور و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات فرهنگیان؛ برنامه‌های اجرایی برای پیشرفت و ارتقاء سطح کیفی آموزش در جزیره عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص ارزیابی سرانه‌ها و استفاده از امکانات موجود با همکاری و مشارکت میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان، اظهار داشت: اقدامات موثری در حوزه‌های اسکان، حقوق، ایاب و ذهاب معلمان در جزیره کیش صورت خواهد گرفت.

کشاورز اذعان نمود: با بررسی پیشنهادهای ارائه شده، آن دست از موضوعاتی که قابلیت اجرایی دارند، عملیاتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید مهارت‌افزایی دانش‌آموزان در دستورکار قرار گیرد تا دانش‌آموزانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند، از مهارت‌های لازم برای وارد شدن به بازار کار برخوردار باشند.

کشاورز به ضرورت برگزاری جلسات دوره‌ای با مدیران مدارس و معاونت‌های عملیاتی برای تحقق اهداف تعیین شده اشاره کرد و گفت: با عملیاتی شدن برنامه‌ها، فرهنگیان نیز در جریان زمان‌بندی رسیدن به هدف مطلوب قرار می‌گیرند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان بر نقش مهم و ارزشمند معلمان در تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه تاکید کرد و خاطرنشان نمود: معلمی شغل انبیاء است و معلمان باید به سمت آن جایگاه والا حرکت کنند.

همچنین، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید با بیان این‌که هماهنگی‌های بسیار خوبی در حوزه‌های بازسازی و تعمیرات مدارس انجام شده است، گفت: توانمندسازی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری درحال انجام است.

یاسر شاه‌پیری اظهار کرد: با هم‌افزایی، مسیر بهتری را برای آموزش و پرورش زیبای کیش رقم خواهیم زد.

در ادامه، رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: دیدار مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش با فرهنگیان مدارس، قداست معلم را به جامعه معرفی می‌کند.

پرویز حیدری‌راد، حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش از فرهنگیان را بیانگر عملگرایی سازمان در حوزه‌های مختلف جزیره عنوان کرد و افزود: مشاغل با رشته‌های دانشگاهی و رشته‌های هنری و فنی به صورت مستمر با هم ارتباط خواهند داشت تا بتوانند جذب بازار کار شوند.

گفتنی است، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید سرزده از برخی مدارس جزیره کیش، با اهداء شاخه گل به معلمان و همچنین به نیابت از همه فرهنگیان با اهداء لوح سپاس و دسته گل به رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، روز معلم را گرامیداشت.