همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ۷کتابخانه عمومی سطح جزیره

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از 7کتابخانه عمومی سطح جزیره قشم دیدن کرد و بیش از 1700نسخه کتاب حوزه کودک و نوجوان به این کتابخانه‌ها اهدا شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این بازدیدها جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و امینه دریانورد رئیس اداره ویژه کتابخانه های عمومی شهرستان قشم حمیدرضا مومنی را همراهی کردند.

در ابتدای این برنامه، مدیرعامل منطقه آزاد قشم ضمن بازدید از کتابخانه اندیشه شهر قشم و دیدار با رئیس اداره ویژه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، در جریان برخی چالش‌ها و نیازهای کتابخانه‌های عمومی منطقه قرار گرفت و دستوراتی را برای رفع این موارد با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح جزیره صادر نمود.

کتابخانه‌های عمومی اندیشه و خلیج فارس در شهر قشم، کتابخانه حضرت علی‌ابن ابی طالب‌(ع) در شهر درگهان، کتابخانه حضرت محمد رسول‌الله‌(ص) در روستای خالدین، کتابخانه فرزانگان در روستای کوشه، کتابخانه ملا مصبح در روستای لافت و کتابخانه بنی‌معین در روستای گورزین، کتابخانه‌های عمومی سطح جزیره قشم بودند که مورد بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفتند.

براساس این گزارش، با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در این بازدیدها، مجموعا بیش از ۱۷۰۰نسخه کتاب مربوط به حوزه کودک و نوجوان از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به کتابخانه‌های عمومی سطح جزیره قشم اهدا شد.