بازدید معاون مهندسی ناجا از عملیات توسعه فضاهای فیزیکی انتظامی شهر درگهان

سردار اسحاقی معاون مهندسی ناجا و هیات همراه، از عملیات توسعه فضاهای فیزیکیِ انتظامی و راهور شهر درگهان بازدید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این بازدید سردار محمدرضا اسحاقی معاون مهندسی ناجا و هیات همراه با حضور سرهنگ الهی فرمانده انتظامی، سروان حمید اسکینی رئیس کلانتری درگهان و امیر سلکی مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، از روند توسعه فضاهای فیزیکی اماکن انتظامی شهر درگهان بازدید کردند.

نظارت و بررسی مراحل ساخت، احداث و توسعه ساختمان راهنمایی و رانندگی شهر درگهان با هدف افزایش ظرفیت خدمات‌دهی به مردم توسط این ارگان، مرحله نخست این بازدید بود.

در ادامه، سردار اسحاقی و هیات همراه از کلانتری شهر درگهان و مراحل پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید این بخش نیز بازدید به عمل آورند.

با توجه به گسترش و پیشرفت شهر درگهان و روستاهای حومه، و افزایش نیاز به خدمات پلیس راهور ازجمله تخلفات و تصادفات، پلیس اماکن، یگان امداد و واحدهای رسیدگی، فضاهای فیزیکی این ارگان‌ها نیازمند توسعه و گسترش است تا با برقراری نظم، امنیت و رفاه مردم، خدمات به‌روز و بهتری ارائه شود.

شایان ذکر است، شهر درگهان به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای تجاری جنوب کشور، در طول سال پذیرای موج جمعیتی است که با هدف خرید کالا از نقاط مختلف کشور به این شهر در منطقه آزاد قشم سفر می‌کنند.