بازدید نماینده رئیس جمهور از نخستین ترمینال فرودگاهی هوشمند کشور در قشم

نخستین ترمینال فرودگاهی هوشمند کشورمان در قشم با ۱۸۳ میلیارد ریال اعتبار سازمان منطقه آزاد توسط مرتضی بانک به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مورد بازدید قرار گرفت و قرار است این پروژه به همراه چندین طرح صنعتی، عمرانی، بندری، گردشگری و رفاهی توسط دکتر حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید از طریق سیستم […]

نخستین ترمینال فرودگاهی هوشمند کشورمان در قشم با ۱۸۳ میلیارد ریال اعتبار سازمان منطقه آزاد توسط مرتضی بانک به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مورد بازدید قرار گرفت و قرار است این پروژه به همراه چندین طرح صنعتی، عمرانی، بندری، گردشگری و رفاهی توسط دکتر حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید از طریق سیستم ویدئوکنفرانس از بندرعباس به بهره برداری برسد.

به گزارش مناطق آزاد، ترمینال هوشمند در فرودگاه بین المللی قشم با سه هزار و ۳۳۴ متر مربع سالن و چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع محوطه سازی و ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی، امکان پذیرش پنج پرواز به طور همزمان را دارد.

افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی در کلاس جهانی و ارتقای رضایتمندی مسافران و گردشگران از سفر هوایی به جزیره زیبای قشم و استفاده از فناوری های مدرن در بحث IT از مزیت های دیگر راه اندازی این ترمینال هوشمند در فرودگاه بین المللی قشم می باشد.

هم اینک علاوه بر پروازهای داخلی که از چند فرودگاه کشور به مقصد جزیره قشم انجام می شود، روزانه یک پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بین المللی قشم به مقصد دبی و بالعکس برقرار است.

دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در راس هیئتی با هدف سفر دو روزه به هرمزگان و دیدار با مردم خونگرم این استان و افتتاح طرح های مختلف صنعتی، عمرانی، فرودگاهی، بندری، گردشگری و رفاهی از جمله پروژه های مربوط به جزیره قشم از طریق سیستم ویدئوکنفرانس در بندرعباس، وارد این استان جنوبی کشور شده است.