بازگشایی طولانی‌ترین پیست سافاری ساحلی کشور در منطقه آزاد قشم

طولانی‌ترین پیست سافاری ساحلی کشور در منطقه آزاد قشم، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بازگشایی شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، پیست سافاری ساحلی منطقه آزاد قشم با سرمایه‌گذاری ۱۱۵میلیارد ریالی بخش خصوصی به طول ده کیلومتر، در امتداد ساحل […]

طولانی‌ترین پیست سافاری ساحلی کشور در منطقه آزاد قشم، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بازگشایی شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، پیست سافاری ساحلی منطقه آزاد قشم با سرمایه‌گذاری ۱۱۵میلیارد ریالی بخش خصوصی به طول ده کیلومتر، در امتداد ساحل قرار گرفته و در برخی قسمت‌ها در نزدیک‌ترین نقطه به دریا، شرایط متفاوتی را از نظر جذابیت‌های گردشگری و تفریحی نسبت به سایر پیست‌های کشور و جهان برای گردشگران ایجاد می‌کند.

این پیست که با هدف تقویت حوزه گردشگری و اقتصاد محلی در فروردین‌ماه‌۱۳۹۶ کلنگ‌زنی شد، در حال حاضر به صورت میانگین و با توجه به ایام پیک‌کاری در جزیره، برای ۳۰نیروی بومی به صورت مستقیم و ۳۰۰نیرو به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

سرمایه‌گذار این پروژه، موسسه آسمان آبی قشم با ارائه امکانات تفریحی همچون خدمات سافاری، باگی، موتورسواری و موتور چهارچرخ، همچنین ورزش‌های مهیج هوایی مانند جایروکوپتر، کایت موتوردار، ترک پاراگلایدر و هواپیما دو نفره، فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای استفاده قشموندان و گردشگران ایجاد نموده است.

همچنین برپایی کمپ صحرایی برای پذیرایی از علاقه‌مندان بخشی دیگری از خدمات این سایت بی‌نظیر را شامل می‌شود.

گفتنی است، دکتر بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه‌شنبه یکم آبان‌ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.