با حکم مرتضی بانک، غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را منصوب کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در حکم مرتضی بانک خطاب به غلامحسین مظفری آمده است: به استناد ماده‌۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست […]

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را منصوب کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در حکم مرتضی بانک خطاب به غلامحسین مظفری آمده است:

به استناد ماده‌۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می‌شوید.

تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور توسعه گردشگری، گسترش و تسهیل تولید، صادرات و جذب سرمایه‌گذاری خارجی با تاکید بر رونق گردشگری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم‌ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضای محترم هیات مدیره سازمان و بهره‌گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

لازم به ذکر است غلامحسین مظفری، متولد سال‌۱۳۴۷ و دارای مدرک فوق‌لیسانس در رشته مدیریت و دکترای برنامه‌ریزی است. مظفری پیش از این در مجلس هفتم شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان نیشابور بوده و ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، معاونت استانداری خراسان رضوی، فرماندار ویژه نیشابور، عضو هیات مدیره و معاون سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید، مدیرعاملی بانک شهر، عضویت در هیات مدیره بانک تجارت، معاون استاندار تهران و رئیس مرکز جذب و خدمات سرمایه‌گذاری استان تهران و مستشاری دیوان محاسبات کشور را در کارنامه خود دارد.