مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد:

بخش خصوصی، محور برگزاری باشکوه جشنواره جام‌جهانی۲۰۲۲ در کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد تعامل سازنده و هدفمند میان سازمان متبوع خود و بخش خصوصی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود جهت برگزاری جشنواره جام‌جهانی2022 در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مهدی کشاورز بر نقش موثر بخش خصوصی جزیره کیش در قالب انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان که در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند، بر تبیین اهداف و چشم‌اندازها در این رویداد اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها بر پایه علمی، برنامه‌ریزی دقیق و ترسیم نقشه‌راه هدفمند سبب می‌شود تا فرصتی که از برگزاری این رویداد مهم فراهم می‌گردد، در راستای پیشبرد اهداف منطقه استفاده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش‌‌ افزود: فدراسیون فوتبال کشور تجربه‌های ارزشمندی در طول سال‌های متمادی کسب کرده است و این امر می‌تواند یکی از ظرفیت‌های مهم در برگزاری هر چه با‌شکوه تر جشنواره جام‌جهانی۲۰۲۲ در جزیره کیش باشد.

کشاورز، از طراحی و تدوین مدل کاربردی در برگزاری این رویداد خبر داد و اظهار داشت: اجرای برنامه‌ها با حمایت از بخش خصوصی و حرکت به سمت برون‌سپاری، با نظارت، پایش و کنترل سازمان بر نحوه برگزاری این رویداد، در دستورکار قرار گرفته است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان خاطرنشان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌ها با هدف معرفی شایسته جزیره کیش در سطح گسترده، راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی فوتبال با مجوز فدراسیون فوتبال و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، از برنامه‌های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است.

 

حمید استیلی، مدیر تیم‌های ملی فوتبال:

تعامل سازمان و بخش خصوصی نویدبخش روزهای خوب برای جزیره کیش است

همچنین، حمید استیلی مدیر تیم‌های ملی فوتبال و بازیکن پیشکسوت فوتبال کشور در نشست مشترک با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی جام‌جهانی در جزیره کیش گفت: همدلی ‌‌و همراهی دولت و بخش خصوصی در جزیره کیش نویدبخش روزهای خوب برای این منطقه است.

وی با اظهار تاسف از عدم رسیدگی به زیرساخت‌های فوتبالی جزیره کیش به دلیل بی‌ثباتی مدیریتی در ادوار گذشته افزود: پیگیری‌ها و حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش در جهت ارتقاء زیرساخت‌های فوتبالی در جزیره کیش جای تقدیر دارد و حضور افرادی مانند دکتر شجیع به عنوان یک شخصیت علمی برای کیش ظرفیتی ارزشمندی است.

استیلی عنوان کرد: با آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی در جزیره کیش، نیاز به برپایی اردوهای ورزشی در سایر کشورها نداریم و با برگزاری تورنمنت‌ها و اردوهای ورزشی در این جزیره در حفظ منافع ملی بیشتر تلاش خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال کشور در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و ارتباط مناسب بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال و ثبات مدیریتی، قطعا به نتایج بهتری دست خواهیم یافت و در ایام برگزاری جام‌جهانی۲۰۲۲ شاهد حضور گردشگران بسیاری از سراسر دنیا و کشور در جزیره کیش خواهیم بود.

گفتنی است، نشست مشترک سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای فدراسیون فوتبال و اعضای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی جام‌جهانی، در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.