بررسی راهکارهای قانونی ورود کالاهای تجاری از مناطق آزاد به داخل کشور

نشست هم‌اندیشی مدیران گمرک (توسعه تجارت)، بازرگانی و حقوقی سازمان‌های مناطق آزاد کشور به منظور بررسی بررسی راهکارهای قانونی ورود کالاهای تجاری از طریق مناطق آزاد به داخل کشور در تهران برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، این نشست با حضور اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری، ناصر خرمالی مدیر گسترش و تسهیل […]

نشست هم‌اندیشی مدیران گمرک (توسعه تجارت)، بازرگانی و حقوقی سازمان‌های مناطق آزاد کشور به منظور بررسی بررسی راهکارهای قانونی ورود کالاهای تجاری از طریق مناطق آزاد به داخل کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این نشست با حضور اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری، ناصر خرمالی مدیر گسترش و تسهیل صادرات، محسن پوراحمدی مدیر امور حقوقی و شهرام موسوی مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور و مدیران گمرک (توسعه تجارت)، بازرگانی و حقوقی سازمان‌های مناطق آزاد برگزار شد.

بررسی راهکارهای قانونی ورود کالاهای تجاری از طریق مناطق آزاد به داخل کشور، بررسی ضوابط فنی واردات خودرو به محدوده مناطق آزاد جهت ارائه به کمیسیون زیربنایی دولت، همچنین بررسی وضعیت اجرایی سامانه امورگمرکی مناطق آزاد و گزارش اقدامات مثبت انجام شده در حوزه مدیریت توسعه صادرات، امورگمرکی و ارزش افزوده به مدیران این حوزه از محورهای بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.