مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

بررسی وضعیت پرداخت وام‌های کم‌بهره به فعالین گردشگری و صنایع‌دستی اروند

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند از بررسی وضعیت پرداخت وام‌های کوتاه‌مدت صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان با همکاری این سازمان به فعالین گردشگری و صنایع دستی منطقه جهت تاسیس و توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کارگاه‌های صنایع دستی خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن قنبری با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان صندوق کارآفرینی امید استان با هنرمندان صنایع‌دستی و فعالین گردشگری و بوم‌گردی، اظهار داشت: در این جلسه هنرمندان و کارآفرینان با بیان مشکلات خویش خواستار رفع موانع در رسیدن به اهدافشان شدند و طرف مقابل نیز به دنبال بررسی و ارائه راه حل برطرف نمودن این موانع‌ می‌باشد.

وی ضمن تاکید بر این نکته که تسهیل‌گری جهت راه‌اندازی یکسری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستای منطقه ازجمله دغدغه‌های این نشست بود، گفت: یکی از گام‌های شکل‌گیری این فرآیند پرداخت وام‌های کوتاه‌مدت و کم‌بهره است که قرار شد که به این موضوع به شکل ویژه پرداخته شود.

قنبری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این نشست، کمک به راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی، آموزش، دریافت مجوزات لازم، پرداخت وام و در نهایت برندینگ بود که موضوع پرداخت وام اصلی‌ترین محور گفتمان در شکل‌گیری جلسه بود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند در بخش پایانی سخنانش، تصریح کرد: پس از ارائه مشکلات هنرمندان و کارآفرینان، بنا شد در راستای پرداخت وام و دیگر موارد مذکور تفاهم‌نامه‌ای میان دوطرف تنظیم و در جلسه بعدی ان‌شالله این موضوع منعقد و اجرایی گردد.