مدیرکل روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد:

برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و تقویت حوزه اطلاع‌رسانی

برای نخستین بار در تاریخ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نشست صمیمانه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل این دبیرخانه با خبرنگاران جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، حسن خانلری در این نشست اظهار داشت: رسانه‌ها بال‌های اجرایی روابط عمومی‌ها در راستای انتشار اخبار و انجام رسالت آگاهی‌سازی هستند.

وی ادامه داد: امروز رسانه‌ها به‌واسطه ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه محلی، می‌توانند به حل مشکلات و چالش‌های موجود کمک کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوعی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و… در مناطق آزاد کشور وجود دارد که خبرنگاران و اصحاب رسانه با استفاده از توانمندی‌های خود می‌توانند به معرفی آنها بپردازند.

به گفته خانلری؛ رسانه‌ها جایگاه بی‌بدیلی در حوزه تنویر افکار عمومی و ایجاد شفافیت دارند و خوشبختانه خبرنگاران جزیره قشم در این حوزه توانسته‌اند عملکرد خوبی در اجرای وظیفه ذاتی خود داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد بتوان‌ اقدامات مناسبی را جهت حمایت و توسعه فعالیت رسانه‌ها و اصحاب رسانه اجرایی نمود.

گفتنی است، در این نشست که برای نخستین مرتبه میان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با خبرنگاران قشم برگزار شد، اصحاب رسانه جزیره به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود شرایط برای اطلاع‌رسانی بهتر پرداختند.