برپایی بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی کشور در منطقه آزاد اروند/ برگزاری المپیک ایرانی در منطقه آزاد اروند

جشنواره جزیره ورزش با حضور جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند در حال برگزاری می‌باشد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مراسم افتتاحیه جشنواره جزیره ورزش با حضور قدرت‌اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سیدعلی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها، عیسی خزینه‌پور مدیر بازرسی، […]

جشنواره جزیره ورزش با حضور جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند در حال برگزاری می‌باشد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مراسم افتتاحیه جشنواره جزیره ورزش با حضور قدرت‌اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سیدعلی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها، عیسی خزینه‌پور مدیر بازرسی، علی خانی مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان و پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

مسئولان حاضر در این نمایشگاه همچنین بازدیدی از غرفه‌ها، زمین‌های ورزشی که در این محل تعبیه ‌شده بود و همایش خودرویی که جنب این نمایشگاه برپا گردید، دیدن کردند.

 

حضور ۷۰هیات ورزشی در جشنواره جزیره ورزش

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جشنواره «جزیره ورزش» در این منطقه خبر داد.

پیمان ادیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره‌ای با چنین ویژگی‌هایی فقط در شهر اصفهان برگزار شده است و این رخداد در نوع خود منحصربه‌فرد است.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره حدود ۷۰رشته ورزشی در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند حضور یافتند، افزود: هر رشته دارای غرفه خاص خود بوده و کارشناسان و مربی‌های آن رشته در غرفه حاضر هستند و مردم را با رشته مربوطه آشنا می‌کنند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: بازدیدکنندگان می‌توانند دقایقی زیر نظر مربی، آن رشته را تمرین و تجربه کنند؛ مثلا بازدیدکننده می‌تواند از امکانات پینگ پنگ، بیلیارد یا شطرنج موجود در سالن استفاده کرده و همچنین زیر نظر مربی با مقداری گرم کردن، با حرکات رزمی آشنایی پیدا کند.

ادیبی توضیح داد: آدرس باشگاه‌ها و مکان‌هایی که هر رشته ورزشی در سطح منطقه آزاد اروند در آن آموزش داده می‌شود، به مردم معرفی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تجمیع ۷۰رشته ورزشی با امکانات مناسب در یک سالن، اقدامی نیست که به راحتی میسر شود، عنوان کرد: این جشنواره در قالب جشنواره «اروند سلام» و به مدت یک هفته در منطقه آزاد اروند در حال برگزاری برگزار می‌باشد و مردم می توانند به صورت رایگان از آن استفاده نمایند.

لازم به ذکر است، جشنواره جزیره ورزش روز جمعه (۱۰اسفند) آغاز و به مدت ۷شب از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در محل نمایشگاه‌های دائمی سازمان منطقه آزاد اروند برقرار است.