با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت پذیرفت:

برگزاری آیین تجلیل از خانواده‌ شهدا و ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم

آیین تجلیل از سه خانواده شهید و 51تن از ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در این مراسم اظهار کرد: دوران دفاع مقدس بی‌شک یکی از طلایی‌ترین دوران تاریخ جمهوری اسلامی است که در آن ملت ایران با وحدت و همدلی بی‌نظیر خود در مقابل تمامی ابرقدرت‌های جهان ایستادند و پیروزمندانه دفاع کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: امنیت امروز کشور و به ویژه قشم به عنوان جزیره ثبات در منطقه، مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و باید تمام روزهای سال قدردان از خودگذشتگی این بزرگواران باشیم.

وی با اشاره به ضرورت تشریح برکات دوران دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی، سندهای زنده مقاومت ملت ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و باید در تبیین این آرمان‌ها برای نسل‌های آینده از حضور آنها بهره‌مند شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم افتخار حضور تعدادی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در میان کارکنان خود دارد و جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات به این عزیزان تلاش می‌کند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده سه شهید بزرگوار تارک، رضایی و کهوری و ۵۱تن از ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.