برگزاری دوره آموزشی برای فعالین گردشگری در منطقه آزاد چابهار

مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بیش از ۱۰۰نفر از فعالین حوزه گردشگری شهرستان‌های چابهار و کنارک در دوره آموزش گردشگری و تحول دیجیتال شرکت کردند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، طاهره شهرکی افزود: از آنجا که شعار سال‌۲۰۱۸ سازمان جهانی گردشگری به نام «گردشگری و تحول دیجیتال است»، سازمان منطقه آزاد چابهار […]

مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بیش از ۱۰۰نفر از فعالین حوزه گردشگری شهرستان‌های چابهار و کنارک در دوره آموزش گردشگری و تحول دیجیتال شرکت کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، طاهره شهرکی افزود: از آنجا که شعار سال‌۲۰۱۸ سازمان جهانی گردشگری به نام «گردشگری و تحول دیجیتال است»، سازمان منطقه آزاد چابهار اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی گردشگری الکترونیک نموده است.

شهرکی گفت: با توجه به اهمیت و تاثیر عمیق مسائل دنیای دیجیتال بر حوزه صنعت گردشگری و همچنین بعد مسافت تنها بندر اقیانوسی ایران با مراکز گردشگری ایران و نیز ناشناخته بودن جاذبه‌های گردشگری منطقه در دنیای صنعت گردشگری نیاز داریم با ابزارهای نوین اطلاعات لازم را در اختیار گردشگران و مسافران گذاشته و بستر مناسب را در راستای اهداف توسعه‌ای سازمان برای رونق کسب ‌و کار فعالین و ارتقاء مشارکت جامعه محلی مهیا کنیم.

وی افزود: ما قصد داریم شرایط و ارتباط یکپارچه‌ای برای ارتقا سطح دانش و آگاهی فعالینی که در سواحل مکران خدمت می‌کنند، فراهم کنیم.

گفتنی است؛ سازمان منطقه آزاد چابهار تاکنون بیش از ۲۱دوره آموزشی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی برگزار نموده است.