برگزاری سومین دوره از جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان “هنرمند درون من” در قشم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری سومین دوره از جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع “هنرمند درون من” در روستاهای کوشه و کاروان جزیره قشم خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیرضا کمساری با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری سومین دوره از جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع “هنرمند درون من” در روستاهای کوشه و کاروان جزیره قشم خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیرضا کمساری با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری کانون هنر و انجمن هنرهای تجسمی قشم با برگزاری این جشنواره به صورت دوره‌ای در روستاهای زیبای جزیره به دنبال کشف و پرورش استعدادهای هنری سراسر جزیره می‌باشد‌.

وی افزود: روستاهای کوشه و کاروان پنج‌شنبه سوم آبان‌ماه میزبان برگزاری سومین  دوره جشنواره “هنرمند درون من” با برگزاری مسابقات نقاشی و مسابقات مهیج ورزشی گروهی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به تاکید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان مبنی بر لزوم برخورداری کودکان و نوجوانان جزیره از آموزش‌های پایه‌ای و فرهنگ‌سازی اصولی در قالب انیمیشن‌های آموزشی، ادامه داد: هم‌زمان با برپایی این جشنواره با پخش انیمیشن‌های هدفمند برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده، سعی داریم در فرهنگ‌سازی به این گروه سنی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، نقشی عمده ای ایفا کنیم.

شایان ذکر است، سومین دوره از جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع “هنرمند درون من”، ساعت‌۱۵ امروز پنج‌شنبه سوم آبان‌ماه در روستاهای کوشه و کاروان جزیره قشم به صورت هم‌زمان برگزار شده و در خاتمه به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.