با هدف رسیدگی به درخواست ها و پیشنهادات شهروندان قشم انجام شد:

برگزاری سومین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

سومین دیدار مردمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رسیدگی به درخواست‌ها و پیشنهادات شهروندان قشم به صورت مستقیم و چهره به چهره در محل مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این دیدارها که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان برگزار گردید، علی درویش‌پور مسائل، مشکلات و درخواست‌های مردم را، شنیده و دستور بررسی و اقدامات لازم درخصوص این درخواست‌ها، صادر کرد.

براساس این گزارش، در این دیدارها درخصوص حل مشکلات و برآورده شدن خواسته‌های مردم در حوزه املاک و مستغلات شامل زمین، واحدهای مسکونی و تجاری، صدور پروانه ساخت و نظایر اینها دستورات مقتضی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد.

علی درویش‌پور همچنین درخواست‌های ارائه شده در این دیدارها در حوزه‌های امور شهری، ساخت و سازها و زیرساخت‌ها و مسائلی مانند انشعابات آب، برق و انرژی را بررسی و دستور رسیدگی و اقدام مقتضی برای هر یک از آنها را صادر کرد.

همچنین برخی درخواست‌ها در حوزه‌های توسعه مدیریت، امور اداری و منابع انسانی مانند اشتغال، حقوق و دستمزد نیر در این دیدارها مطرح شد که دستورات مقتضی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدگی به آنها صادر شد.

بنا بر این گزارش، سومین دیدار مردمی علی درویش‌پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که پیش از ظهر پنجشنبه (۳تیرماه) در محل مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد، افزون بر چهار ساعت طول کشید و حدود ۳۰نفر از شهروندان قشم خواسته‌ها و پیشنهادات خود را با عالی‌ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در میان گذاشتند‌‌.

گفتنی است، در این دیدارها امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، عابدین سعادتفر معاون مدیریت توسعه، مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، محدثه رزمجو مدیر حقوقی و قراردادها، شاملو سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات، نورالله کرمی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری، عادل جلالی سرپرست مدیریت املاک و مستغلات و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.