با حضور معاون اقصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس انجام شد:

برگزاری نشست هم‌اندیشی پیمانکاران فنی و شرکت‌های خدماتی ارس

نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با پیمانکاران فنی و شرکت‌های خدماتی منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این نشست با محوریت بررسی چالش‌های فرارو و شرایط عمومی و اختصاصی پیمان در جهت صیانت از نیروی کار با رویکرد بهره‌وری و مباحث حوادث کار، ایمنی و بهداشت، حقوق و دستمزد و قوانین کار و تامین اجتماعی و مقررات اشتغال مناطق آزاد برگزار گردید‌.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست ضمن تشریح ابعاد حقوقی و قضایی پیمان‌ها، موضوع تسهیل فرایند صورت وضعیت‌ها و معافیت مالیاتی، اصلاح و بازنگری فرآیندهای حسن انجام کار و پیش‌پرداخت‌ها و توجه به ساختار نظام‌های مزدی و بیمه‌ای را تاکید کرد.

همچنین مدیریت کار و اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس گزارشی از عملکرد این حوزه درخصوص کمیته تعیین صلاحیت پیمانکاران و شرکت‌های خدماتی منطقه را ارائه نمود.

براساس این گزارش، در پایان این نشست پس از طرح پرسش توسط پیمانکاران فنی و عمرانی و خدماتی، پاسخ لازم از سوی مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس و رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان جلفا داده شد.

گفتنی است، این نشست با حضور پیمانکاران فنی و شرکت‌های خدماتی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، مدیر کار و خدمات اشتغال، مدیر شهرک‌های صنعتی و مدیر شهرسازی سازمان منطقه آزاد ارس و رئیس تامین اجتماعی شهرستان جلفا برگزار شد.