برگزاری نمایشگاه گردشگری قشم دی‌ماه۹۷

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی نمایشگاه گردشگری قشم در دی‌ماه سال جاری با هدف معرفی ظرفیت‌های کم‌نظیر این صنعت در جزیره خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالجواد کمالی اعلام کرد: هفت کمیته ویژه برای برپایی نمایشگاه گردشگری قشم که از ۱۰ تا ۱۴دی‌ماه […]

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی نمایشگاه گردشگری قشم در دی‌ماه سال جاری با هدف معرفی ظرفیت‌های کم‌نظیر این صنعت در جزیره خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالجواد کمالی اعلام کرد: هفت کمیته ویژه برای برپایی نمایشگاه گردشگری قشم که از ۱۰ تا ۱۴دی‌ماه در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر قشم برگزار می‌شود، تعین شده است.

وی از ژئوپارک جهانی قشم و سایت‌های ویژه آن به عنوان ظرفیتی منحصربه‌فرد در خاورمیانه نام برد و افزود: با داشتن چنین ظرفیت‌هایی و ایجاد تقویم گردشگری باید سهم خودمان را از این صنعت با جذب حداکثری گردشگران ایرانی و خارجی به دست آوریم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، نمایشگاه گردشگری قشم همه ساله در دی‌ماه با رعایت مناسبت‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دو رویداد مهم نمایشگاه اکسپو‌۲۰۲۰ دُبی و جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: در فرصت باقیمانده تا برپایی این دو رویداد مهم ورزشی و گردشگری، قشم با داشتن ظرفیت‌های کم‌نظیر گردشگری باید به یک منطقه ویژه جذب گردشگر تبدیل شود.

به گفته کمالی، سیاست سازمان منطقه آزاد قشم راه‌اندازی خط دریایی بین قشم با دبی در امارات متحده عربی، عمان  و قطر و همچنین ایجاد خط پروازی با قطر و عمان است و امیدواریم از اواخر امسال شاهد افزایش سفرهای دریایی گردشگران از کشورهای یاد شده به جزیره قشم باشیم.