بهره‌برداری وکلنگ‌زنی ۴طرح تولیدی و تجاری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در منطقه آزاد چابهار

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور عبدالرحیم کردی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، غلامرضا مجیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ۲طرح تولیدی و تجاری که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث‌ شده بودند به بهره‌برداری و کلنگ آغاز به کار ۲طرح تولیدی، تجاری واداری در پیکره‌های صنعتی و سوم جنوبی […]

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور عبدالرحیم کردی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، غلامرضا مجیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ۲طرح تولیدی و تجاری که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث‌ شده بودند به بهره‌برداری و کلنگ آغاز به کار ۲طرح تولیدی، تجاری واداری در پیکره‌های صنعتی و سوم جنوبی به زمین زده شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا پناه معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار با تبریک هفته دولت به دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، گفت: با راه‌اندازی دو طرح شامل واحد تولیدی «مکران فوم امیدی» در زمینه تولید قیر و ایزوگام و شرکت «کابل تجارت» در زمینه تولید انواع لباس‌های محلی جهت صادرات به کشورهای هدف با سرمایه‌گذاری ۳۹میلیارد و ۵۸۰میلیون ریالی توسط بخش خصوصی زمینه اشتغال مستقیم ۳۴نفر فراهم شد.

پناه افزود: همچنین کلنگ آغاز به کار دو طرح تولیدی و درمانی با سرمایه بیش از ۴۳۳میلیارد ریالی و میزان اشتغال‌زایی مستقیم ۱۳نفر به زمین زده شد.

وی اضافه کرد: طرح‌های که به این مناسبت کلنگ‌زنی شدند، شرکت‌های «ساتراپ عزیزیه بلوچستان» و رونمایی از یک کانکس سیار ویژه دندانپزشکی هستند.

شایان‌ ذکر است کانکس سیار ویژه دندانپزشکی با همکاری مجمع خیرین سلامت شهرستان چابهار در راستای رسالت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار جهت ارائه خدمات رایگان درمانی به روستاهای شهرستان چابهار اهدا شده است.