به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد؛ تجلیل از ۴۱ کارگر نمونه جزیره قشم

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مراسم تکریم کارگران و قدردانی از ۴۱ کارگر نمونه جزیره قشم در هفته کار و کارگر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مدیران این سازمان خبر داد. به گزارش مناطق آزاد، سلیمان رنجبری ضمن تبریک به جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت […]

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مراسم تکریم کارگران و قدردانی از ۴۱ کارگر نمونه جزیره قشم در هفته کار و کارگر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مدیران این سازمان خبر داد.

به گزارش مناطق آزاد، سلیمان رنجبری ضمن تبریک به جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر، گفت: در انتخاب کارگران نمونه ویژگی هایی همچون نحوه برخورد با ارباب رجوع، خلاقیت، نظم و انضباط، صرفه جویی و رفتار مناسب با همکاران ملاک ارزیابی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته از ۳۰ کارگر نمونه قدردانی شد ولی امسال با تایید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و نگاه ویژه  به حوزه کار واشتغال این تعداد به ۴۱ تن افزایش پیدا کرده و هزینه مراسم و هدایا نیز بر عهده سازمان منطقه آزاد قشم است.

به گفته رنجبری، امسال در این مراسم از ۱۵ کارگر از شرکت های تولیدی، ۱۰ نیرو از خدمات شهری و فضای سبز، پنج کارگر خدماتی، دو نیرو از انتظامات، یک نیروی تاسیساتی،  سه تن از بخش صنایع دستی، دو نیرو از بخش حمل و نقل شهری  و یک تن از صنف کارگری تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: امسال از دو نیروی زحمتکش آتش نشانی نیز در این مراسم تقدیر بعمل آمد تا خاطره رشادت ها و شهامت های آتش نشان ها در حادثه پلاسکو و خدمات این قشر تلاشگر در یادها بماند.

در این مراسم حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هدایت کمالی رییس دادگستری شهرستان قشم، رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به همراه معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، همچنین شهردار و تنی چند از مسئولین لشکری و کشوری نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است، مراسم روز جهانی کارگر،  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مجری مطرح کشور ارسیا صنعتی در محل تالار آیینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، برگزار شد.