مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار داشت:

تبدیل تهدیدات کرونا به فرصت، با همراهی خیرین منطقه آزاد ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مردم ارس در همیاری و همکاری با ستاد ملی کرونا خاطرات بی‌بدیل از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان در دیدار با اعضای هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس ضمن تقدیر از اقدامات مردم و خیرین ارس در همیاری و همکاری با برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: مردم ارس در همیاری و همکاری با برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا خاطرات بی‌بدیل از خود به یادگار گذاشتند.

وی افزود: سوق دادن اقدامات خیرین به سمت تامین نیازها و زیرساخت‌‌های حوزه سلامت، تهدیدهای ناشی از کرونا را به فرصت تبدیل می‌کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سازمان منطقه آزاد ارس در راستای تامین زیرساخت‌های حوزه درمان منطقه از پیشنهاد تلاش و دعوت از خیرین برای خرید و تامین دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان ساجدی هادیشهر توسط پویش معیشت و سلامت ارس حمایت می‌کند.

گفتنی است، در این نشست هر یک از اعضای هیات امنای پویش معیشت و سلامت ارس گزارشی از فعالیت‌های انجام یافته توسط این پویش را برای تامین معیشت و سلامت ارائه کردند.