سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد:

تحقق شعار «کیش متعلق به همه ایرانیان» با ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی با رعایت و توجه به میزان تاب‌آوری کیش جهت پذیرش گردشگران در این ایام تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید پورزادی در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی‌۱۴۰۲ که در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛ گفت: امسال همانند سال گذشته شعار «کیش متعلق به همه ایرانیان» را دنبال می‌کنیم، ولی اعتقاد راسخ داریم که با توجه به میزان تاب‌آوری جزیره و خواست گردشگران مبنی‌بر ارائه خدمات باکیفیت و پیش‌بینی افزایش ۲۰درصدی ورود مسافر، این مهم با برنامه‌ریزی دقیق جهت میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی در دستورکار این ستاد قرار گرفته است.

وی از تمام روسای کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی خواست با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی و اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به عموم مردم از اقدامات و تصمیمات کمیته‌های خود، در این زمینه گام‌های موثری بردارند و امکانات لازم جهت پذیرش گردشگران نوروزی را فراهم نمایند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر نقش کلیدی کمیته بحران در شرایط بد آب و هوایی و پیش‌بینی تمام مایحتاج عمومی و ذخیره‌سازی مناسب ارزاق عمومی، اظهار داشت: مسائل زیرساختی همچون آب و برق، فاضلاب، مخابرات، سوخت، حمل‌ونقل عمومی و کنترل‌های محیط زیستی در دستورکار تمام کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش قرار گرفته است.

پورزادی با اشاره به تقویت ۲۰درصدی ظرفیت پذیرش گردشگر در جزیره کیش، عنوان کرد: افزایش ۲برابری پذیرش مسافر در بندر کیش، یک‌ونیم برابری تعداد لندیگراف‌ها، ۸۰۰تخت جدید برای اسکان گردشگران و تولید ۲۵۰۰مترمکعب آب، ازجمله اقداماتی است که امسال جهت افزایش پذیرش مسافر انجام شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ورود ۲۵۰هزار گردشگر به جزیره کیش و لزوم توجه به امکانات و ارائه خدمات درمانی بیمارستان کیش، تصریح نمود: به‌کارگیری پزشکان مجرب و کادر درمان، تامین داروی موردنیاز و تجهیزات درمانی و نیز رسیدگی به تاسیسات ساختمان بیمارستان کیش ازجمله موارد مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در پایان با قدردانی از فرماندار و شهردار بندر لنگه، امام‌جمعه، شهردار و مسئول بندر چارک و دست‌اندرکاران بندر آفتاب به‌واسطه همکاری مناسب آنان جهت میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی، خاطرنشان کرد: مردم مناطق شیبکوه، چیرویه، بندر لنگه و به‌ویژه بندر چارک یاری‌گر ما در پذیرش گردشگران نوروزی هستند که اقدام آنان قابل تحسین است.

گفتنی است، در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی‌۱۴۰۲، علاوه‌بر روسای کمیته‌ها، فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندر لنگه، عارف محمدی‌مقدم شهردار چارک، ابراهیم فرهمندنیا شهردار بندر لنگه و مسئولان و دست‌اندرکاران بندر چارک نیز حضور داشتند.