مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار کرد:

تدوین طرح جامع براساس ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه آزاد ماکو

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تسهیل کار و مسائل مردم خصوصا ارباب‌رجوع در اولویت امور کارمندان سازمان منطقه آزاد ماکو باشد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، حسین گروسی در نخستین جلسه خود با معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اجرای دقیق قوانین، اظهار کرد: قوانین وضع شده درخصوص مناطق آزاد کامل است و درصورت اجرای دقیق آن توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی، مشکلات منطقه به حداقل می‌رسد.

وی به صراحت قانون چگونگی اداره مناطق آزاد درخصوص حکمرانی واحد در منطقه آزاد اشاره کرد و افزود: با اجرای قانون و تصمیم‌گیری‌های صریح و سریع، می‌توان بروکراسی‌های اداری را به حداقل رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: منطقه آزاد ماکو، مزایای و امتیازات مناطق آزاد دیگر را یکجا دارد، ولی از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه نمی‌شود.

گروسی، ظرفیت لجستیکی و کشاورزی منطقه آزاد ماکو را منحصربه‌فرد خواند و بیان داشت: برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های منطقه باید طرح جامع بر‌اساس ایده و نظر تمامی کارشناسان تدوین گردد.

وی، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه یک سازمان عنوان کرد و تصریح نمود: ثبات در بدنه نیروی انسانی در افق بلند‌مدت موفقیت‌آمیز است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان از رویکرد تعاملی با دستگاه‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با منطقه آزاد ارس به عنوان منطقه آزاد همجوار در تمامی زمینه‌ها خصوصا حوزه گردشگری تعامل خواهیم داشت.