مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش:

تشدید نظارت بر مراکز گردشگری کیش در ایام نوروز۹۹

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برخورد جدی با متخلفین ارائه دهنده خدمات گردشگری در نوروز خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی ابراهیمی معینی با اعلام این خبر گفت: در آستانه نوروز، بازدیدهای ادواری معاونت گردشگری با همراهی مدیریت حمل و نقل عمومی به صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیرو اخطارهای پیشین به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، خودروهای جمعی در صورت همکاری با هر یک از دفاتر، می‌بایست دارای گواهی تردد از سوی معاونت گردشگری باشند؛ در غیر این صورت با همکاری مدیریت حمل و نقل عمومی، خودرو توقیف و راهی پارکینگ خواهد شد.

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با بازاریاب‌ها و جارچیان موجب بر هم زدن نظم عمومی جزیره زیبای کیش و ایجاد اخلال در بازار فروش خدمات می‌شود که تعلیق یک تا سه ماه دفاتر و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش، پلمپ دفاتر را به دنبال خواهد داشت.

ابراهیمی معینی با تاکید بر اجرای طرح تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش گفت: در اجرای این طرح، ۸دفتر خدمات مسافرتی اخطار نهایی عدم رعایت ضوابط و مقررات را دریافت کردند و در صورت تکرار مجدد، دفتر پلمپ و لغو مجوز خواهد شد.

همچنین طی هفته گذشته ۴دفتر خدمات مسافرتی به دلیل همکاری با بازاریاب‌ها و جارچیان و تخلف از نرخ‌های مصوب اعلامی، با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.

در بازدیدی سرزده نیز، دو خودرو جمعی غیرقانونی توقیف و روانه پارکینگ شدند، دو ایستگاه دوچرخه با هماهنگی موسسه ورزش و تفریحات سالم اخطار نهایی عدم تمدید مجوز را دریافت کردند و بازاریاب‌ها و جارچیان اسکله تفریحی و ساحل مرجان شناسایی شده و به اداره اجرائیات کیش ارجاع می‌شوند.

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری در پایان به بازدید سرزده از چند شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری با همراهی نماینده مدیریت حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: در این بازدید موارد مربوط به ترانسفر غیرقانونی با خودروهای جمعی بدون هویت، همکاری با بازاریاب‌ها و جارچیان و تناسب فروش با نرخ‌های مصوب اعلامی معاونت گردشگری بررسی شد.