توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس صورت گرفت:

تشریح اقدامات صورت گرفته در ارس با رویکرد تامین حداکثری منافع ملی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن تشریح عملکرد هیات مدیره این سازمان در سال گذشته گفت: تصمیمات اتخاذ شده در این هیات در راستای اهداف و استراتژی سازمان  با رویکرد تامین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه‌ای صورت گرفته است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان اظهار داشت: تصمیمات گرفته شده در هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در طول سال‌۹۸ با رویکرد تامین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه‌ای برای حرکت پرشتاب و متوازن در راستای حل مشکلات اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و مقابله موثر با تحریم‌ها صورت پذیرفته است.

وی به اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: در راستای استراتژی‌های کلان سازمان منطقه آزاد ارس، در طول یک سال گذشته ۲۳جلسه تشکیل شد که ماحصل این جلسات، ۱۶۸مصوبه می‌باشد که مهم‌ترین این مصوبات مربوط به موضوعات اقتصادی، تسهیل و حمایت از سرمایه‌گذاری و توسعه تجارت و بازرگانی بود.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه عنوان کرد: موضوعات مربط به حوزه عمرانی و زیربنایی، توسعه مدیریت، افزایش درآمد و تعدیل هزینه‌های غیرضروری ارس از دیگر مواردی بود که در چارچوب مقررات و قوانین تصمیمات مناسبی اتخاذ و ابلاغ گردید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: در سال پیش رو نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تداوم تحریم‌ها و نیز تاثیر ویروس کرونا بر محیط کلان اقتصادی و عمرانی و با توجه به تداوم تحریم‌ها و شرایط و پیامدهای پساکرونایی، راهبردهای اساسی توسط هیات مدیره این سازمان با محوریت جهش تولید به زودی تعیین و ابلاغ خواهد شد.