اقدام ارزشمند 300نفر از مالکین املاک تجاری در منطقه آزاد چابهار:

تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی منطقه آزاد چابهار

رئیس اتاق بازرگانی و اصناف منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: با توجه به شیوع کروناویروس در منطقه آزاد چابهار و تعطیلی مراکز تجاری و عدم فروش در صنوف مختلف ممکن است این تعداد افزایش یابد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، صادق مبرهن افزود: هماهنگی با سازمان منطقه آزاد چابهار در تمامی موارد به ویژه اجابت و اجرای درخواست مدیرعامل سازمان مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی منطقه و جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع و اجتماع خطرزا، از دیگر کارهایی بوده که انجام شده است.

وی اظهار کرد: ارسال نامه و درخواست مکتوب به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار درخصوص ارائه تسهیلات، تخفیفات و معافیت‌های مرتبط با ایام تعطیلی از طرف سازمان و موافقت ایشان با بخشی از درخواست‌ها و ابلاغ آن به واحد‌های سازمانی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی است.

رئیس اتاق بازرگانی و اصناف منطقه آزاد چابهار افزود: پس از هماهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیریت بانک قرض‌الحسنه رسالت، جهت دریافت تسهیلات با نرخ صفر درصد با هدف تامین حقوق اسفند‌٩٨ کارکنان موسسات مالکین مراکز تجاری، امور اداری مربوطه به سرعت انجام و دریافت تسهیلات در کمتر از ٢روز توسط ۴موسسه انجام شد.