مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تاکید کرد:

تعمیر و بازسازی مدارس سیل‌زده، ماموریت سازمان منطقه آزاد چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بنا به تقسیم وظایفی که صورت گرفته، بازسازی، دوباره‌سازی و تعمیر مدارس سیل‌زده در راستای مسئولیت‌های اجتماعی را برعهده گرفتیم.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: در سیل اخیر ۲۸۶مدرسه آسیب دیده و ۵۶مدرسه نیازمند تخریب کامل و بازسازی مجدد است.

وی افزود: بنا به ماموریتی که به دستگاه‌های اجرایی محول شده است و همچنین در راستای مسئولیت اجتماعیسازمان منطقه آزاد چابهار، بازسازی و تعمیر و بازگرداندن دانش‌آموزان به این مدارس را برعهده گرفتیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: روند بازسازی در روزهای آینده وارد فاز عملیاتی می‌شود و در بودجه امسال و سال آینده هم مجموعا ۱۰میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شده است که به مراتب تا پایان اختصاص داده می‌شود.

گفتنی است، ستاد مدیریت بحران برآورد کرده سیل اخیر سه هزار و سیصد میلیارد تومان خسارت وارد کرده که رتبه اول خسارت ۸۵۰ یلیارد تومان به راه‌ها، ۸۲۰میلیارد تومان به مسکن، ۶۴۰میلیارد تومان به کشاورزی و ۹۹۰میلیارد تومان به سایر بخش‌ها ازجمله آموزش و بهداشت درمان بوده است.

 

کمک یکصدمیلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد چابهار برای بازسازی مدارس سیل‌زده

سازمان منطقه آزاد چابهار برای بازسازی و ساخت مجدد مدارس دچار خسارت شده مناطق سیل‌زده، مبلغ یکصد میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: در حوزه زیرساخت‌های آموزشی سازمان منطقه آزاد چابهار برای بازسازی و ساخت مجدد مدارس دچار خسارت شده مناطق سیل‌زده، مبلغ یکصد میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.