مشاور رئیس‌جمهور در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد:

تغییر مسیر مناطق آزاد به سمت افزایش میزان تولید و صادرات

سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با سردار محمد عبداله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرده و درخصوص راهکارها و سازوکارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه قدس استان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استان گیلان مهد بیش از ۸هزار شهید والامقام در دوران انقلاب اسلامی است و از منظر تعداد ایثارگران رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: با عنایت به رشادت‌های مردم استان برای انقلاب و نظام مقدس جمهور اسلامی ایران و توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی، شایسته است مردم استان از خدمات بهتر و بیشتری برخوردار باشند.

همچنین، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز مردم استان گیلان را مستحق بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی، خدماتی، اقتصادی بیشتر و توسعه‌یافته‌تر عنوان کرد و افزود: راهبرد دبیرخانه مناطق آزاد بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود به منظور افزایش میزان تولید و صادرات است‌.

گفتنی است، در این دیدار علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشتند.