مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید کرد:

تلاش منطقه آزاد ماکو در جهت توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد اشتغال

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: از تمام ظرفیت‌های منطقه آزاد ماکو برای هم‌افزایی و با برنامه‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی‌‌(ره) در راستای ایجاد اشتغال پایدار استفاده خواهیم کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آذربایجان غربی با حضور در دفتر محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با وی دیدار و درخصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کردند.

محمدرضا عبدالرحیمی با اشاره به اینکه مناطق مرزی کشور نیازمند توجه بیشتر در ارتقای سطح زیست‌پذیری می‌باشند، گفت: باید بسترهای این مهم را با توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی در منطقه فراهم آوریم.

وی رفع محرومیت‌ها در منطقه را از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مجموعه کمیته امداد طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خوبی در سطح کشور داشته و امروز منطقه آزاد ماکو آماده میزبانی سرمایه‌گذاری‌های این نهاد بوده و بیشترین همکاری‌ها را در این حوزه انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ابراز امیدواری کرد که روزی کمیته امداد بتواند صرفا یک موسسه توانمندساز غیردولتی در راستای توسعه ملی نقش‌آفرینی کند.

در این جلسه، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تابلوی صنایع دستی تولیدی مددجویان کمیته امداد را تقدیم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو کرد.