مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

توزیع ۵۰۰بسته معیشت و سلامت در شهرستان جلفا

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از توزیع ۵۰۰بسته معیشتی و بهداشتی توسط پویش معیشت و سلامت ارس در بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سطح شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان گفت: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری درباره ایجاد رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا، سازمان منطقه آزاد ارس به همراه بسیاری از سرمایه‌گذاران منطقه و امام جمعه ارس وارد عمل شد و ۵۰۰بسته معیشتی و کالای سلامت‌محور را تهیه و در بین محرومین و نیازمندان توزیع کرد.

وی با تاکید بر اینکه محور اصلی این پویش، بخش خصوصی است، افزود: این بسته‌ها هر کدام  به ارزش ۶میلیون ریال و شامل ۲۰قلم کالا می‌باشد که پس از شناسایی افراد نیازمند تهیه و در بین آنها توزیع گردید.

نریمان در ادامه عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رکود که با شیوع آن در دنیا حاکم شد و منطقه آزاد ارس نیز از آن مستثنی نبود و بسیاری از کارگران و تولیدکنندگان دچار مشکل شدند که با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ارس و امام جمعه شهر جلفا اقدام به راه‌اندازی پویش معیشت و سلامت ارس نمودند تا در این دوران به کمک افراد آسیب دیده از کرونا بپردازند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید بنام جهش تولید خاطرنشان کرد: امسال منطقه آزاد ارس در تهیه ملزومات مبارزه با ویروس کرونا نیز کارنامه درخشانی دارد و بسیاری از شرکت‌ها و کارخانجات مستقر در ارس همزمان با شروع سال، اقدام به تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شوینده و لباس‌های بیمارستانی جهت تامین نیاز کشور نمودند تا بتوانیم با اقدامات همه‌جانبه و در حد توان بر مشکلات و کمبودهای ناشی از شیوع ویروس کرونا فائق آییم.