مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت:

توسعه تجاری و صنعتی با رویکرد جذب سرمایه‌گذار در منطقه آزاد ماکو

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: روند توسعه تجاری و صنعتی منطقه آزاد ماکو با رویکرد جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌ها با پیوست فرهنگی دنبال می‌شود.

به گزارش اخبار مناطق آزاد،‌ حسین گروسی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: در بند‌۱۱ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به توسعه عمل مناطق آزاد و انتقال فناوری نوین تاکید شده است که توصیه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری‌(مدظله) درخصوص مناطق آزاد، تکلیف را برهمگان روشن کرده است.

وی با تاکید بر عملگرایی مطابق با سفارشات رهبری(مدظله) اظهار کرد: اتخاذ سیاست‌های مدبرانه در این جنگ اقتصادی در کنار عملگرایی، سرلوحه مدیریت منطقه خواهد بود.

گروسی با بیان اینکه هیچ‌گونه گرایشی به جریانات سیاسی ندارم، اضافه کرد: ولایت، بزرگ‌ترین نعمت برای مردم است و با پیروی و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توانیم در برون‌رفت از مشکلات موفق شویم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، خواستار توجه بیشتر مسئولین به مناطق آزاد شد و خاطرنشان کرد: برای زیرساخت‌های منطقه آزاد جبل‌علی که یک‌صدم منطقه آزاد ماکو است، ۲٫۵میلیارد دلار هزینه شده است؛ همچنین معافیت‌های مالیاتی در کشورهای دیگر ۵۰سال است که باعث جذب سرمایه‌گذاران به این کشورها می‌شود؛ لذا برای رسیدن به جایگاه اصلی و سطح جهانی باید مسئولین و نمایندگان مجلس بیش از این به مناطق آزاد توجه داشته باشند.

گفتنی است، در این آیین از زحمات «محمدرضا عبدالرحیمی» تجلیل و «حسین گروسی» به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد.