در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد:

توسعه راه‌ها، شاهرگ توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جزیره قشم

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر استمرار ایجاد و توسعه زیرساخت راه‌های ارتباطی و معابر مواصلاتی جزیره قشم و تامین امکانات حمل و نقل در این جزیره تاکید و از خدمات انجام شده در این خصوص تقدیر کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار ضمن بررسی آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی جزیره قشم در سه حوزه زمینی، دریایی و هوایی، بر ضرورت تسریع اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با این سه حوزه تاکید کردند.

براساس این گزارش، حمیدرضا مومنی در این دیدار با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های راهسازی، بهسازی و توسعه تاسیسات و ابنیه مواصلاتی در جزیره قشم، ظرفیت بالای این جزیره در حوزه راه و شهرسازی را مطرح کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، این حوزه را بستر و شاهرگ‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جزیره قشم خواند و هرگونه اقدامات، اعتبارات و مساعدت‌های دولت را در این حوزه به مثابه کمک به تسریع و روانسازی چرخش چرخ توسعه این جزیره دانست.

بنا بر این گزارش، وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار برای هرگونه حمایت از عملکرد و برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه راه و شهرسازی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های در حال ساخت این حوزه در جزیره قشم که از برنامه‌های اصلی دولت دوازدهم در این منطقه می‌باشد، اعلام آمادگی نمود.