توسعه رفاه شهروندان، با صدور کارت شهروندی منطقه آزاد اروند

رئیس سرپرستی منطقه11 بانک شهر گفت: بیش از 52هزار کارت شهروندی از سوی بانک شهر برای ساکنان منطقه آزاد اروند صادر شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، خداکرم مرادی با تاکید بر لزوم گسترش و توسعه همکاری‌های این بانک با منطقه آزاد اروند افزود: سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری و حمایت این بانک، کارت شهروندی را با هدف ارائه خدمات ویژه به ساکنان این منطقه تهیه و توزیع کرده است.

وی با اشاره به اینکه صدور اروند کارت برای ساکنان منطقه آزاد اروند یکی از اقدامات مهم بانک شهر است، گفت: این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان ازجمله مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد و تعریف خدمات خاص است.

مرادی با اشاره به صدور بیش از ۵۲هزار کارت شهروندی برای اهالی منطقه آزاد تصریح کرد: این بانک در راستای توسعه و رشد رفاه شهروندان در حال انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های مختلف است.

رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه‌۱۱ بانک شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کارت به عنوان کارت شناسایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما دارندگان این کارت‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از تخفیفات و معافیت‌های مختلف بهره‌مند شده و علاوه بر انجام امور بانکی، امور اداری خود نظیر امور پستی، استفاده از پارکینگ‌های عمومی، کارت پارک شهرداری، مراکز تفریحی و خرید، دانشگاه‌ها، پرداخت هزینه تاکسی و اتوبوس را نیز از طریق این کارت انجام دهند.