توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل و گردشگری، از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ارس

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد ۸۳۷میلیارد ریال قرارداد خدمات عمرانی و زیربنایی در این منطقه خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، ایرج حاتمی گفت: در سال‌۱۳۹۷ تعداد ۹۵قرارداد عمرانی از طریق کمیسیون معاملات و ۱۹قرارداد در بخش پشتیبانی با موضوع طرح‌های عمرانی سازمان منعقد شده است. حاتمی افزود: مبلغ […]

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد ۸۳۷میلیارد ریال قرارداد خدمات عمرانی و زیربنایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، ایرج حاتمی گفت: در سال‌۱۳۹۷ تعداد ۹۵قرارداد عمرانی از طریق کمیسیون معاملات و ۱۹قرارداد در بخش پشتیبانی با موضوع طرح‌های عمرانی سازمان منعقد شده است.

حاتمی افزود: مبلغ قراردادهای منعقده کمیسیون معاملات در سال گذشته بیش از ۸۱۷میلیارد و ۹۸۸میلیون و ۵۹۱هزار ریال بوده و مبلغ قراردادهای منعقده واحد پشتیبانی نیز ۱۸میلیارد و ۹۲۸میلیون و ۴۱۷هزار ریال است.

وی گفت: پروژه‌های منعقد شده در بخش‌های راه، کشاورزی، برق، ورزش و تفریحات، خدمات نگهداری و نظافت شهری و زیباسازی، مرمت آثار تاریخی و فرهنگی در محدوده‌های جلفا، نوردوز و خداآفرین منطقه آزاد ارس در حال اجرا هستند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه ارس با سرعت رشد مناسب در بخش‌های تولیدات صنعتی و گردشگری، به یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری های ایرانی و خارجی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی و خدمات گردشگری جزء مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ارس در سال های اخیر است.

گفتنی است، منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در ۱۳۵کیلومتری تبریز واقع بوده و از طریق محدوده جلفا با جمهوری خودمختار نخجوان، از نوردوز با کشور ارمنستان و از طریق محدوده خداآفرین و قلی‌بیگو با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است.