معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد:

توسعه همه‌جانبه در منطقه آزاد اروند با تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری خارجی

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه رفع موانع تولید شهرستان خرمشهر گفت: تسهیل و رفع موانع فرآیند سرمایه‌گذاری خارجی، توسعه همه‌جانبه در منطقه را به دنبال دارد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، جبار سالم‌پور در این نشست که با محوریت رسیدگی به مشکلات آب و افت فشار در شهرک صنعتی خرمشهر برگزار شد؛ تکریم سرمایه‌گذاران را یکی از مهم‌ترین اصول در جذب افراد بیشتر جهت سرمایه‌گذاری در منطقه دانست و افزود: ایجاد امنیت شغلی و تکریم سرمایه‌گذاران، توسعه همه‌جانبه برای منطقه را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی منطقه خواستار رفع موانع موجود شد و تصریح کرد: هم‌اکنون چند سرمایه‌گذار خارجی در منطقه هستند که حضورشان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: دو شرکت مهم با سرمایه‌گذار خارجی در حال حاضر با مشکل آب و برق و شبکه گاز مواجه‌اند و همین امر باعث ایجاد نگرانی‌های شده که امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی امر، هر چه زودتر موانع موجود از سر راه این سرمایه‌گذاران برداشته شود.

سالم‌پور با تاکید بر اینکه جذب سرمایه و تزریق آن به بخش تولید می‌تواند حجم عظیمی از متخصصین را در منطقه وارد فضای کسب و کار کند، اظهار داشت: یکی از همین شرکت‌های مذکور در فاز اول به تنهایی این امکان را دارد که حداقل برای ۴۰۰نفر ایجاد اشتغال کند و توسعه و آبادانی را برای شهرک صنعتی خرمشهر به دنبال آورد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان، تولید در منطقه آزاد اروند را با سایر مناطق متفاوت و ویژه دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک رفتن به سمت تسهیل قوانین و مقررات در جهت حمایت از تولید؛ ساختار اصلی فعالیت ما در منطقه آزاد اروند است.